maanantai 20. toukokuuta 2013

Olin lauantaina 18.5. Variston Sinellin 15-vuotis synttäreillä ja Big Shot -klubilaisten tapaamisessa. Se oli kerrassaan hieno päivä. Saimme käyttää aivan uutta Big Shot laitetta ja saimme uusia vinkkejä sen käyttöön. Olen aivan hurahtanut bigshottailija. Mutta Sinellissä oli myös muita työpajoja ja eritoten korttien tekeminen leimailutekniikalla oli kiinnostava. Taasen tuli uusia vinkkejä vaikka kuinka. Myös ääriviivatarrojen käytöstä opin paljon uutta. Nyt sormet aivan syyhyävät tehdä uusia kortteja ja pää on täynnä uusia ideoita.

Esittelen tässä nyt joitakin hääkortteja, joissa olen käyttänyt Big Shottia ja leimailutekniikkaa.



Tässä kortissa olen leimannut sydämet taustakartonkiin, leikannut ja embossannut tagin Big Shotilla.


Tämän kortin tausta on reunoista revittyä akvarellipaperia, jonka olen värittänyt Disstressin leimasin värillä. Auto ja kyltti ovat stanssattu Big Shotilla. Pienet kuvat ovat leikattu kuvioleikkurilla.




Tässä kortissa on jälleen tausta leimattu sydänkuviolla, tekstin pohja stanssattu Big Shotilla ja kuva on ääriviivatarroista. Lisänä pitsi- ja kukkakoristeita.




Nämä kaksi korttia ovat stanssattu Big Shotilla käyttäen erilaisia skräppipapereita. Lisäksi kummatkin ovat koristeltu pitsillä.

Kyllä korttien teko on ihanaa puuhaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti